مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 15:402024-01-12اقتصادي

وزارت راه : با ایرلاین های گران فروش برخورد می شود 


در روزهای گذشته شاهد افزایش قیمت بلیت هواپیما از سوی برخی از ایرلاین ها و با تکیه بر رای دیوان عدالت اداری بودیم، اما مدیرکل دفتر بازرسی و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی می گوید مجوزی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما صادر نشده و در صورت تخلف شرکت های هواپیمایی .

- در روزهای گذشته شاهد افزایش قیمت بلیت هواپیما از سوی برخی از ایرلاین ها و با تکیه بر رای دیوان عدالت اداری بودیم، اما مدیرکل دفتر بازرسی و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی می گوید مجوزی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما صادر نشده و در صورت تخلف شرکت های هواپیمایی با آنها برخورد قانونی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهای گذشته قیمت بلیت هواپیما که از خرداد ماه امسال 29 درصد نسبت به تیر ماه 1401 افزایش یافته بود، در بسیاری از مسیرهای پرتقاضا تغییرات زیادی داشت.

درحالی که سازمان هواپیمایی کشوری، تغییر قیمت بلیت را منوط به موافقت ستاد تنظیم بازار و نرخ های اعلامی از سوی شورای عالی هواپیمایی کرده است؛ ایرلاین ها این بار دست به دامان دیوان عدالت اداری شده اند که به شرکت های هواپیمایی مجوز اصلاح قیمت بلیت هواپیما داده است.

در رای دیوان عدالت اداری که در واکنش به اعتراض شرکت های هواپیمایی صادر شده، آمده که نرخ گذاری در حوزه حمل و نقل هوایی در موضوع نرخ گذاری تکلیفی دولت قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت راه : با ایرلاین های گران فروش برخورد می شود 

وزارت راه : با ایرلاین های گران فروش برخورد می شود